גינה עם בריכה ודק לאחר שנה

לגינה הבאה

הגינה מטופלת על ידינו, ואפשר לראות את ההתבגרות של הצמחים. מה גדל ומה לא. חשוב מאוד לעקוב אחרי התפתחות הגינה לאורך זמן. חלק אינהרנטי מהאמנות היא הידע איך לשתול ככה שהצמחים נקלטים יפה לאורך זמן ומשגשגים.

גינה שבה נעשה תכנון יסודי ויפה על ידינו לפני שבנינו אותה. כרגיל. פירוט של תהליך התכנון ניתן למצוא כאן, בדף הגינה המקורי. בנינו כאן דק עץ יפה ובריכת שחייה, שתלנו צמחיה עוטפת מסביב לבית. זוג עצי בית ממול ליציאה מהסלון.

כדי לוודא מראש את תקינותה של גינה עם בריכה ודק לאחר שנה, צריך לדעת לתכנן ולבצע קשר מחבר בתכנון הקווים ובהתאמה לאזורים הגננים. דירות גן בדרך כלל מכילות גינות של בין 40 מטר ל-150 מטר רבוע. בגינה זו נפל בזכותנו לעצב גינה ענקית לדירת גן בשטח של 520 מטר רבוע. אז ראשית נאמר תודה ללקוח שנתן לאסף ערבות יד כמעט חופשית במשימתו להגשים את חזון הגינה. 

לקוחות ממליצים עלינו

והנה עוד כמה המלצות שאספנו לאורך השנים

עבודות כמו שניתן לראות בגינה זו של בנייה מבוססת תכנון מדוקדק באלמנטים של עץ ואבן, כמו גם שילוב של מאפיינים מיוחדים כמו בריכת שחיה הוא תחום שאנו מתמחים בו. יש חשיבות רבה לידע כיצד לשלב נכון בין האלמנטים וכיצד לבצע את השתילות כך שהצמחים שורדים ומשגשגים. אם מעניין גם אתכם לבדוק אפשרות של שימוש באלמנטים כאלה בגינתכם מוזמנים בחום להתקשר אלינו או ליצור קשר איתנו במייל או דרך דף צור הקשר שלנו.

צרו קשר עוד היום לפגישת תכנון גינה פרטית בביתכם. נשמח גם לייעץ בכל פניה או בעיה שיש לכם ותרצו להתייעץ לגביה עם בעל מקצוע. לפעמים אוזן של איש מקצוע זה דבר שאין לו תחליף ואנו נהנים מאוד לעזור לבעלי גינות מתוך אהבת המקצוע והתחום. 

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים