גינה על הר שנה מההקמה בישוב לשם

לגינה הבאה

גינה על הר לאחר שנה ביישוב לשם – בנקודה הגבוהה בישוב לשם עלי זהב, על פיסגת ההר, הקמנו גינה לבית חדש. עכשיו, שנה לאחר מכן, חזרנו לראות איך היא התפתחה ואיך היא נראית עכשיו.

לתכנון והקמה של גינה פרטית על הר או במקומות גבוהים יש משמעויות משלו וצרכים מיוחדים. מקומות גבוהים למשל זה אומר רוחות חזקות. לפעמים במצב כזה עצים יכולים לגדול עקום, כאשר בדרך כלל העיקום הוא לכיוון מזרח. במקרים כאלה השתילה צריכה להיות יותר עמוקה כך שהאחיזה באדמה חזקה יותר.

כפי שניתן לראות, הגינה התפתחה והתבגרה מאוד יפה. בקישור זה ניתן לראות איך היא נראתה כשהקמנו אותה. העצים והשיחים התמלאו וגדלו יפה. השתילות העמוקות הוכיחו את עצמן והעצים עומדים יפה וזקוף גם בתוך גינה על הר לאחר שנה.

עבודות כמו שניתן לראות בגינה זו דורשות ידע רב לתכנון וביצוע נכונים. כדי שהתוצאה בסוף תהיה מרהיבת עין ומושכת ולא תוצאה פושרת. אתם מוזמנים בחום להתקשר אלינו או ליצור קשר איתנו במייל או דרך דף צור הקשר שלנו. צרו קשר עוד היום לפגישת תכנון גינה פרטית בביתכם. נשמח גם לייעץ בכל פניה או בעיה שיש לכם ותרצו להתייעץ לגביה עם בעל מקצוע. לפעמים אוזן של איש מקצוע זה דבר שאין לו תחליף ואנו נהנים מאוד לעזור לבעלי גינות מתוך אהבת המקצוע והתחום.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים