גינה ראשונה בחיפה

לגינה הבאה

גינה ראשונה בחיפה עם בריכה ודשא סינטטי שהוקמה באזור אחורי חשוך שלכאורה אין בו פוטנציאל – שטח מרוצף ובנוי.

השתמשנו שם באותה טכניקה שבה אנו משתמשים כדי להקיף גינה על גג או על מרפסת. חיפוי השטח הבנוי באדמה ואבנים ושתילה חכמה בתוכה. החלק הקדמי מתחבר לחלק אחורי שהוא כן מבוסס על אדמה רגילה. באזור שהיה בו קודם בור גדול והפך לאדמת גינה לאחר שהעברנו אליו 60 באלות של חמרה.

בגינה יש דשא סינטטי איכותי וסידור של כדים וחלוקי נחל. בריכת נוי, עיצוב צמחיה עם אופי מימי, אבני בזלת המשמשים כספסלים. ותאורת גינה. עבדנו בה והקמנו אותה בתקופת הקורונה בעזרת הילדים וללא פועלים. הושקעה בה הרבה מאוד מחשבה. בקומפוזיציה בהירארכיה של מדרגות, בעיצוב צמחיה של צל. האזור אחורי מוצל מאוד, עם אלמנט של חומה גבוהה.

הלקוחות אמנון ולימור מאוהבים בגינה. מטפלים בה יפה. נהנים לראות את ההופעה הפתאומית והמפתיעה של פריחות של האירוסים של העדעד קנרי וצמחים נוספים שטומנים בחובם הפתעות.

עבודות כמו שניתן לראות בגינה זו דורשות ידע ומומחיות רבים לתכנון וביצוע נכון. כדי שהתוצאה בסוף תהיה מרהיבת עין ומושכת ולא תוצאה פושרת. למשל בכדי שהצמחים הנשתלים באדמה לא עמוקה יתפסו יפה בקרקע ומצד שני לא יגרמו בהשרשה נזק למבנה הבית. זהו. כאמור, גינה ראשונה בחיפה – פרויקט ראשון משביע רצון ביותר.

אם מעניין גם אתכם לבדוק אפשרות של עבודה בגינתכם מוזמנים בחום להתקשר אלינו או ליצור קשר אתנו במייל או דרך דף צור הקשר שלנו. צרו קשר עוד היום לפגישת תכנון גינה פרטית בביתכם. נשמח גם לייעץ בכל פניה או בעיה שיש לכם ותרצו להתייעץ לגביה עם בעל מקצוע. לפעמים אוזן של איש מקצוע זה דבר שאין לו תחליף ואנו נהנים מאוד לעזור לבעלי גינות מתוך אהבת המקצוע והתחום.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים