דירת גן בקריית אונו – אורית

לגינה הבאה: ללקוחות שנתנו יד חופשית בתכנון והביצוע לאחר שהבינו את נסתרות הראש של אסף ערבות.  הקמת גינה: דירת גן בקרית אונו, מעוצבת, שבוצעה ממש בחורף 2015 לפני הסערות הגדולות שהיו אכן כן הייתה מעט תמותה של צמחים קטנים אבל הרוב הגדול שרד ומלבלב כבר באביב

ותמונות נוספות של הגינה לאחר תקופת צימוח יגיעו בקרוב הערה גם כשנראה שצמח ממש סובל ומייבש עלים והכל אם חשוב לכם הצמח להשתדל לא להכריז מוות לחכות בסבלנות לאחר הקור של החורף והסיכויים טובים שהוא יפרוץ עם צימוח יפה גינה הזו רואים שמירה על מרחב פונקציונלי של דשא גדול יחד עם עיצובים בצמחייה ובחומרים טבעיים שמתקבלים יפה בגינה הפעם ימצאנו חלוקי נחל גדולים שמתאימים כספסלים נמצאים בשלישיה בפינה הראשית של הגינה ומשמשים לדברי הלקוח לשחקני הספסל והאוהדים של הכדורגל בגינה.

חלוקי נחל גדלים שונים אבני מדרך וסלעים חומרים המדברים באותה שפה. כד כערה גדול לצד אזור זה.  בהקמת גינה בקרית אונו זו היה הכרחי להגדיל את משטח הסלון שהקבלן נתן אנו יצקנו את הרחבה וגם ריצפנו. מבט אל עומק הגינה מהצד של היציאה מהסלון.  לסיכום: עוד גינה מעוצבת על ידי ערבות נשמח להושיט יד ולעזור בכל נושא בתחום זה ולהביא גם אתכם לגינה מעוצבת ופונקציונלית שתכניס בכם הנאה וחום.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים