שיפוץ ועיצוב גינות קיסריה

לעיצוב גינה הבאה בקדימה

את עיצוב גינה זו בקיסריה עשינו בתכנון כולל בחבילת עיצוב גינה בדרך הקלה בפגישה אחת ארוכה בביתכם. בזמן של 4 שעות הגענו לתכנית פיתוח וגינון כללית שמראה את כל הקווים חומרים והפתרון של הגינה "יש לאסף את היכולת לראות את הפתרון הנכון המתבקש מבחינה צורנית באופן מיידי כמעט"

אחר כך נשאר שכלולים נוספים ,פונקציות שימושיות מועדפות ושילובם , חומרים מועדפים , העדפות מבחינה כלכלית , דשא סינטטי / רגיל / בלי דשא , בעיות טכניות ופתרונם, גבהים וטופוגרפיה מעניינת , תאורה והצעות מחיר מפורטות לביצוע.

אני חוזר כל זה נעשה בפגישת תכנון הגינה בפגישה הראשונה יש לציין שבגלל שהתכנון גינה נעשה בפגישה הראשונה אז גם עלות התכנון גינה היא סמלית.

לסיכום: שיפוץ ועיצוב גינה זו בקיסריה נעשה בהכוונה מתואמת עם הלקוחות אנו עושים ככל יכולתנו להציע ולכוון נכון את פתרון הגינה כדי לתת גם לנו הרגשה טובה שהשארנו לקוחות מרוצים וגינה שיכולה להצליח מבלי שנהיה משועבדים לה. בתחום סבוך זה נורא כל ללכת בדרכים של פתרונות שלא כל כך מתאימים לעיצוב גינות שלדעתנו עיצוב גינות זה דבר פראי והמראה צריך להיות כזה שכל הפרטים והחומרים "הונחו שם כאילו באקראי" לדעתנו זה הסגנון שמתאים לעיצוב גינות פרטיות אם אהבתם צרו קשר ונגיע.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים