דירת גן בראש העין

לגינה הבאה

ולאחר תקופה של כחצי שנה הגענו לטיפול וגם צילמנו מספר תמונות יש לציין שהמבחן האמתי של עיצוב גינה זה לאורך הזמן שצורת הגינה נשמרת וממשיכה לשמור על איזון עיצובי אנו נלווה ונדריך איך לטפל בגינה בצורה נכונה בזכות הדשא סינתטי הגינות היום קלות להחזקה ודי בזה שאנו מסבירים נותנים ללקוח ביטחון באייך לטפל הגינה נשמרת טוב.

תמונות אלה צולמו רק כחודש לאחר ההקמה שנעשתה בסתיו ניתן לשים לב שיש קצת תרדמת מבחינת צימוח צעיר בגינה התמונות כמובן במבחן התוצאה הוא באביב קיץ הקרוב הגינה תגיע לשיא ראשון ביופיה באביב הקרוב.

פה ניתן לראות עבודת שינוי בפיתוח הקבלן בנין שיצר  קיטומים בזוויות של 45 מעלות, טביעת האצבע שלנו – החיבור לצמחיה ולגינון העוטף תמיד יפה יותר כך. חיבור לדשא סינטטי פרימיום של חברת הולי. הוספנו אלמנטים של ספסל אבן, כדים שתולים באדמה, רצפת אבני מדרך בזלת חתוכה לפינת ישיבה יפה.

כהרגלנו בדירות גן בגובה, שאין להן הרבה אדמה משלהם, הוספנו הרבה אדמה ויצרנו הגבהה של הקרקע יצר מצע שתילה יותר גדול לצמחים וגם בקטע העיצוב נוצר אזור עוטף גינה מוגבה. אדמה מוגבהת. על משטח קטן של טוף. בגינה הדס גזום, גומא, לימון, גויאבה תותית ועוד.

עבודות כמו שניתן לראות בגינה זו דורשות ידע ומומחיות רבים לתכנון וביצוע נכון. כדי שהתוצאה בסוף תהיה מרהיבת עין ומושכת ולא תוצאה פושרת. למשל בכדי שהצמחים הנשתלים בגובה ולא בתוך אדמה עמוקה יתפסו יפה בקרקע. ומצד שני לא יגרמו בהשרשה נזק למבנה הבית. זהו, פרוייקט יפה וחמוד מאוד של דירת גן בראש העין.

אם מעניין גם אתכם לבדוק אפשרות של עבודה בגינתכם מוזמנים בחום להתקשר אלינו או ליצור קשר איתנו במייל או דרך דף צור הקשר שלנו. צרו קשר עוד היום לפגישת תכנון גינה פרטית בביתכם. נשמח גם לייעץ בכל פניה או בעיה שיש לכם ותרצו להתייעץ לגביה עם בעל מקצוע. לפעמים אוזן של איש מקצוע זה דבר שאין לו תחליף ואנו נהנים מאוד לעזור לבעלי גינות מתוך אהבת המקצוע והתחום.

לסיכום: בכל נושא דירות הגן יש לסגנון העיצוב גינות שלנו ערך מוסף בגלל המצע השתילה המוגבה בעצם שתמיד חסר בדירות הגן עומק אדמה או טוף בדרך כלל והעיצוב המוגבה שלנו דורש תוספות חמרה להגבהה משחק לטובה גם בעיצוב וגם מבחינה טכנית של הגדלת ציפיות מהצמחים.

 

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים