עיצוב גינה בשומרון

לגינה הבאה    בשביל הפרויקט הזה, חצבנו בהר עם טרקטורים ומחפרון במשך ארבעה ימים. עבודה רצינית מאוד. עמד שם הר מאחורי הבית, ויישרנו את כל המפלס של הפיתוח עבור השבילים.

משטח הגינון בגובה של הבית. אין אף מדרגה אחת בגינה (תמיד עדיף להימנע ממדרגות. שטוח זה הכי כיף ונעים). 

כל התכנון של השבילים גם שלנו. אחד היתרונות של חברת ערבות הוא שאנחנו מומחים גם בעבודה עם בומונייט, בטון מוטבע, המשמש ליצירת השבילים בגינה. באופן כללי זהו יתרון גדול שמי שבונה את הגינה מבין ומתכנן ובונה גם את הבטון המוטבע של השבילים. יש לכך חשיבות מאוד גדולה ומשפיע באופן קריטי על התוצאה בסוף. ביום הפגישה עשינו קודם כל את השרטוט של השבילי בבומונייט. הגינה נבנתה מסביב לשבילים.

עבודות כמו שניתן לראות בגינה זו בבטון מוטבע ובומונייט הוא תחום שאנו מתמחים בו במיוחד וחולשים על ידע רב בדרכים לתכנון וביצוע נכונים. זוהי טכניקה שבה ניתן להוסיף לבטון פיגמטים וטקסטורות, או הטבעות מסוגים שונים שעושים כדי שהוא יראה כמו ריצוף. טכניקה מאוד נוחה לעבודה, שאפשר לעשות בעזרתה הרבה דברים יפים. סוגים שונים של קווים, צורות ותבניות.

אם מעניין גם אתכם לבדוק אפשרות של שימוש באלמנטים כאלה בגינתכם מוזמנים בחום להתקשר אלינו או ליצור קשר איתנו במייל או דרך דף צור הקשר שלנו.

אחד הפיצ'רים המיוחדים של הגינה הזו הוא האלמנט של הטרמפולינה השקועה באדמה. הורדנו לה את הרגליים והרשת וקבענו אותה בקרקע הגינה מעל בור שחפרנו תחתיה כמובן, כדי שניתן יהיה להשתמש בה. זה היה אחד הדובדבנים האחרונים שסיכמו את הפרויקט הזה של עיצוב גינה בשומרון.

רוצים גם גינה מיוחדת ומופלאה לביתכם? צרו קשר עוד היום לפגישת תכנון גינה פרטית בביתכם. נשמח גם לייעץ בכל פניה או בעיה שיש לכם ותרצו להתייעץ לגביה עם בעל מקצוע. לפעמים אוזן של איש מקצוע זה דבר שאין לו תחליף ואנו נהנים מאוד לעזור לבעלי גינות מתוך אהבת המקצוע והתחום.

עיצוב ובניית אתרים עיצוב ובניית אתרים